8/10
·282 syf.··
Beğendi
·
2024 9. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 07 Ağustos 2024 15:20
Hayatımdaki keşkeleri fazlaca düşündüğüm ve içinden çıkamadığım bir dönemde arkadaş tavsiyesiyle okuduğum güzel bir kitap. Dili basit, betimlemesi az, hikaye akışı güzel, ana fikri apaçık vermiş yazar. Bu sayede kolayca okunabilir türden. Herkesin keşkeleri vardır ve bir çok alternatif hayatımızı düşünsekte şuan yaşadığımız hayatı güzelleştirmekten başka şansımızın olmadığını tekrar görmemi sağlayan yazar, keşkesiz hayat olmaz ama keşkesiz de güzel olmaz diyor.
Duygu ve Düşünce
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,5bin okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.