Uzun zamandır böyle su gibi akan eğlenceli , hep gülümseten bir kitap okumamıştım , çok iyi geldi . Kah çocukluğuma götüren kah günümüz problemlerini , günümüz insanlarını esprili bir dille eleştiren güzel bir kitaptı … Tavsiye ediyorum Gülse yine döktürmüş