yıllardan 2016 daha kendisini tanımaya yeni yeni başlayan bir kıza hediye olarak gelmiş bu kitap.
o zamanlarda okuma alışkanlığı da pek yokmuş bu kızın ama bugün o kitabı açıp baktığı zaman altını çizdiği yerleri görmüş ve duygulanmış çünkü bu kitaptan çokça istifade etmiş kim bilir belki de karakterinin evrilmeye başladığı döneme denk gelmişti bu kitap yoksa bugün kitabın kapağını açtığı zaman altını çizdiği yerleri görüp de hâlâ aynı şeyleri ve daha fazlasını düşünmesi mümkün mü?