DİKKAT!
(Azıcık spoi)
Birbirini seven ve kaçmaya çalışan iki gencin feci bir şekilde yakalanmasını ele alan bir kitap. Hayatımda sipariş ettiğim ilk kitaptı ve benim aşırı aşırı depresif olduğum zamana denk gelmişti. Bence 14 yaşından büyükler okusun hatta +15 bir kitap olmalı. Yani şöyle ki; evet olaylar gerçek hayatta yaşanmış olabilir ama duygusal olan bir insan için biraz can sıkıcı olabilir. Ailem ne kadar okumama izin vermeyip sakalamya çalışsa da durmadım ve o kitabı okudum. Üç gün boyunca gizlice her satırını okudum. Elimde kalan tek şey ise ailemi kaybetme korkusu+ travma = uzun süreli depresyon. O zamanlar depresif ve aşırı duygusal biri olduğum için çok çok etkilenmiştim. Uzun süre sonra bir bakayım artık büyüdüm beni etkilemez dedim, ilk sayfada gözlerim doldu yine kapattım. Çok akıcı bir dili var. Hafif ağır bir dil olsa da akıcılığını kaybetmemiş. Betimleme ve benzetmeler çok güzeldi. Kitap kapağı da çok hoşuma gitmişti. Zaten kitap kapağını görünce almıştım sanırım
Töre kitabı. Duygusal bir kitap olduğu kadar da birazcık EKŞİNNN var
İyi okumalar..