·64 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Ağustos 2024 16:22 Oldukça kısa olmasından ötürü çok hızlı okudum ancak birinci kısımda çok fazla altını çizdiğim yer oldu. Güzel sözlerin olmasının dışında gerçekten güçlü betimlemeler vardı. Yani sırf betimlemiş olmak için, sayfayı doldurmak için bir şeyler uydurmak yerine tam da kitabın anlatımına uygun sanat dolu betimlemeler mevcuttu. Sadece ikinci bölümde kitabın ne kadar eski bir zihniyetle yazıldığını hissettim o kadar. Yani ataerkil toplum diye bağırıyordu resmen sayfalar. Bu yüzden o tarz satırlar okurken derin derin nefesler alsamda zaten kısa bir eser, bu yüzden de vakit kaybı olmuyor.