Kitap güzeldi basit bir anlatımının olmasının yanında küçük çocuklar için çok uygun olmadığını düşünüyorum çünkü bilemeyecekleri çok fazla kelime ve savaş var(aslında temel savaşlar ama 8 9 yaşlarında bir çocuğun bilemeyeceğini düşünüyorum) 11 yaş sonrası için daha uygun bir kitap gibi geldi tabii bu savaşları öğrenmek için okuyabilirler ama bu kitabın akıcılığını kaybettirir kanısındayım.