Kitabı beğendim en azından her alanda sadeleşme konusunda , az konuşma , az eşya , az insan, az bilgi bu konularda farkındalık oluşturdu.
Çocuklarla baş etme teknikleri de var içinde.
Her ne kadar düzen, disiplin sıkıcı gibi gelse de aslında insanı ve cocukları özgürleştiren bir kavrammış.
Sonuç olarak bana çok şey kattı diyebilirim önemli olan hayata geçirebilmek