·156 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ağustos 2024 22:24 Bu yazar kesinlikle en sevdiğim yazar oldu ilk Nefaset lokantası ile keşfetmiş olmaktan büyük gurur ve mutluluk duymuştum zira kendimden çok şey bulduğum bir kurguydu ve bu kitabında da yer yer sanki okumuyor da yaşıyor hissi uyandırdı. Kitap alalede kaleme alınmış gibi değil adeta sanat eseri olduğunu iliklerime kadar hissederek okuyor ve bitmesini istemiyorum. Adeta meme emen bir bebek gibi hissediyorum kitaplarını okurken... Beslendiğimi hissediyorum...
Kelimelerden ördüğün bu mimariye aşığım kadın...