Bu kitap hayatım da okuduğum en iyi romanlardan bir tanesi.
Kesinlikle tavsiye ediyorum.Beni öyle bir sürükledi ki bütün günüm kitapla geçsin ama bitmesin de istedim.
Kitapta körfez savaşından bahsediliyor.
Psikolojik Roman diyebiliriz diye düşünüyorum.
Çünkü Mariam ismindeki bir kadının dramatik hayatı anlatılıyor.
Kitabın sonunda Marim'a sımsıkı sarılmak istedim.
En az onun kadar korkmuştum hikayenin başında ama başaracağını düşündüm hep.
Karakterin elinden tutmuş ve onu başarıya ulaştırmış gibi hissediyorum.
Bayıldım.ru #k:377270puja Puja Guha