Puan vermedi·160 syf.····Okunma: 09 Ağustos 2024 22:05 Kitabı genel olarak beğendim. Yazarı bir konferansta dinleme şansım olmuştu. Kendisi Psikolojik Danışman bizim üniversiteye gelmişti. Kitabının üslubu çok güzel herkesin anlayabileceği şekilde yazmış. Hiç zorlanmadan okudum. Aslında bir solukta okunabilecek türden çünkü anlatımı çok duru, sade buldum.