Onca olumsuz yorum okuyup biraz keyifsiz başlamıştım AMA beklediğim gibi olmadı ben Sevdim Bu Kitabı :)
Kitaba gelecek olursak yazarların ikisininde daha önce başka kitaplarını okudum kalemlerini seviyorum .
Tür olarak biraz Enemies to love ,biraz dark biraz smut çokça toksik bir ilişkiyi konu alıyor.
Kitapta güldüğüm çok yerler oldu keyifli bir kitap ,vakit kaybımı ?
-Asla Değil
Smut sahneler yüzünden olumsuz yorumlar yapanlar olmuş lakin herhangi bir iğrençlik söz konusu değil anormal olduğunu düşünenler büyük ihtimal gerçek smut sahneler okumamış :)
Bir şansı hak ediyor bence
Karanlık Romeo’mParker S.HuntingtonL. J. Shen