Atatürk'ün neden başucu kitabı olduğunu anlayabiliyorsunuz okurken. Gerçekten, böyle bir eser varken hala neden bir şeyleri değiştiremiyoruz? Finlandiyanın zamanında başarabildiğini biz neden başaramıyoruz? Bir eğitimci olarak beni müthiş etkileyen bir kitap.