6/10
·144 syf.··
2024 59. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 10 Ağustos 2024 22:44
Çok direndim 4. Kitap Sait Faik'ten okuduğum ama yapamıyorum saygım sonsuz herkes övüyor ama bana hitap etmiyor o yüzden sevenlerine terk ediyorum kendisini.
Okuyamamak
Mahalle KahvesiSait Faik Abasıyanık · İş Bankası Kültür Yayınları · 20219bin okunma
·
60 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Söz vermiştim kendi kendime: Yazı bile yazmayacaktım. Yazı yazmak da bir hırstan başka ne idi? Burada namuslu insanlar arasında sakin, ölümü bekleyecektim; hırs, hiddet neme gerekti? Yapamadım. Koştum tütüncüye, kalem kâğıt aldım. Oturdum. Ada'nın tenha yollarında gezerken canım sıkılırsa küçük değnekler yontmak için cebimde taşıdığım çakımı çıkardım. Kalemi yonttum. Yonttuktan sonra tuttum öptüm. Yazmasam deli olacaktım. Demiş yazar, her kitabın bir zamanı vardır, o an gelince insan hissediyor onu ve ondan zevk alıyor onunla bütünleşebiliyor. Yeraltından notlar kitabı yarım bıraktığım tek kitaptı biraz zaman geçince şuan en vazgeçilmez kitaplarım arasında. Bence yazarı zamana bırakın ama zamanla kaybolmasına izin vermeyin, bu tür den yazarlar okundukça hatıraları yaşar.