Kitabı gerçekten çok beğendim herkese tavsiye ederim.Açık ara bu sene okuduğum en güzel kitaptı.Kitap Türkiyenin geleceğini anlatmış sanki.İnsana içten içe dokunuyor.En sevdiğim yönlerinden biri ana karakterlerin özellikle Eftalyanin bu kadar güçlü olması