Kitabı beğendim fakat kitabın sonu keşke böyle bitmeseydi... Kitap çok güzel dilde yazılmış tavsiye ederim herkese.Tek sevmediğim yanı kitabın sonu oldu bence böyle bir sonu hak etmiyorlardı karakterler.Esasda Oğuzun son güne kadar dayanıp 2 dakika dayanmamasi çok sinir bozucuydu bence .