Kitap gerçekten çok güzel bir gerilim türü örneği fakat daha iyilerini de okumuştum. Bu tür kitapları okumayı seviyorsanız sizi memnun edecektir. Sonu hiç beklemediğim bir şekilde bitti baya etkilendim. Akıcılığından dolayı elimden bırakamadım 2 günde bitirdim.
7/10