·298 syf.····Okunma: 12 Ağustos 2024 01:09 Şimdi ki zaman ve geçmiş zaman üzerinden anlatılıyor kitap başta garipsesemde sonrasında alıştım. Konu olarakta insanın içinde tuttuğu her şeyin sonradan nasılda bir çığ gibi büyüdüğünü ve güzel olan şeyleri de nasıl yıkmaya başladığını görüyoruz kitabı okurken. Grahama kızmam gereken noktalar da ona daha çok üzüldüm. Quinni yeter artık kendine gel diye sarsmak istediğimde doğrudur. Kusurlara ne kadar çok bakarsan çevrendeki kusursuz olan hiçbir şeyi göremez ve mutsuzluğa mahkum olursun kitap bunu çok iyi anlatmış. Okumanızı tavsiye ederim.