7/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2024 51. kitabı
Öyle aman aman bir kitap değildi. Ama yine de bir şekilde kendini okutturdu. Akıcılığı ve olayların geçişi iyiydi. Karakterlerin hepsi iyiydi ama en çok Kylie'yi sevdim. Boş zamanları değerlendirmek için gayet okunabilir bir kitap.
1000Kitap
TemasEmily Snow · Novella Yayınları · 201575 okunma
·
346 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.