Züleyha Yıldırım
@Zuleyhagurkan · 1yıl
Takip Et
7/10
·
432 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2024 51. kitabı
Öyle aman aman bir kitap değildi. Ama yine de bir şekilde kendini okutturdu. Akıcılığı ve olayların geçişi iyiydi. Karakterlerin hepsi iyiydi ama en çok Kylie'yi sevdim. Boş zamanları değerlendirmek için gayet okunabilir bir kitap.
1000Kitap
Temas
Emily Snow · Novella Yayınları · 2015
75 okunma
38 beğeni
·
346 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap