Puan vermedi·424 syf.····Okunma: 12 Ağustos 2024 07:40 Serinin sevdiğim ve sıkılmadan , iğrenmeden okuduğum tek kitabı oldu. Sonunda sevgili yazarımız çirkin sahneler yazmadan güzel bir savaş kitabı yazmış ve devamını merak edeceğimiz bir yerde bitirebilmiş. Diğer iki kitabı beğenmesem de sırf yarım bırakamama hastalığım yüzünden zorla okumaya devam ettim. Ama seriye boşu boşuna para verdiğim kanaatindeyim. Okumasam da hayatımda bişey değişmezdi. Paramı daha güzel bir seriye yatırabilirdim. Neyse..