·384 syf.····Okunma: 02 Kasım 2017 00:00 Şimdilik bu seri içindeki en iyi kitaptı bence. Her zaman korsanlar favorim olmuştur zaten...
Kaçma, kovalama, yalan. Bunların hiçbiri yoktu her şey açıktı bence bu yüzden çok güzeldi. Ayrıca korsanlarda acayip bir potansiyel var :)