Beklentinizi karşılayamayan, uzun, karmaşık, sıkıcı romanlardan sonra imdadınıza yetişecek, içinizi ısıtırken bazen de yüreğinizi burkacak çok tatlı bir öykü kitabı olur kendileri. En azından benim için öyle oldu. Kitaptaki her öyküyü ayrı ayrı sevsem de "Adı Mevta" ve kitaba ismini veren öykü bir başka etki etti bende. Bu kadar kısa sayfada bu kadar duyguyu hissettirebilmek bambaşka yetenek diyorum ve sizi bir an önce bu öykü kitabını okumaya davet ediyorum. Hiçbir şey kaybetmeyip çok şey kazanacaksınız benden söylemesi:)