4/10
·192 syf.··
2017 18. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 02 Kasım 2017 00:00
Kendi Seven Ağlamaz Tuna Kiremitçi Destek yayıncılık Syf;192 "İki kisi olmamız ne kötü.Keşke seninle tek kişi olsaydık.Ölsek bile ayrılamazdık." ........ "Bir gün sıkı bir yagmur yağacak ve süpürecek bütün kötülükleri." ........ Not: Dizi tadında -ki hiç hiç dizi seyretmem- bir roman.Yeşilçamın jön ve aktristlerin gunumüzde ki sonlarına da değinilmiş. Ancak hayret verici ,dizi sonlarına hiç uymamakta. Kitabı hediye eden arkadaşima teşekkürler... İyi Seyirler
Kendi Seven AğlamazTuna Kiremitçi · Destek Yayınları · 2016232 okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.