Herkesin ve her şeyin kusuru vardır elbet kusursuzluk bizlere ait değil. Önemli olan da kusuruyla, eksiğiyle sevmek onunla tamamlanmak. Bu kitap bana sevmenin bir çok kusuru olduğunu ama sevilmenin bambaşka boyutunu gösterdi. Sevmek kolay değil sevilmek hiç değil. Kusur aslında güzel olan her şeyin başıdır. Kusursuz bir şeyi sevmek var olmayanı sevmektir. Biz varlığını bildiğimiz şeyleri sevelim tıpkı bu kitabın varlığı gibi...