·736 syf.····Okunma: 14 Ağustos 2024 01:46 Kitabı okumam çok uzun sürdü, doğruyu söylemek gerekirse ilk 200 sayfa beni asla sarmadı. Ama sonrasında açıldı ve çok keyifle okudum. Nova bu kitapta çok fazla yara aldı, Arın ve Daren arasında kaldı, seçimleri çok zordu… Bazı yerleri çok üzülerek bazı yerleri ise çok mutlu olarak okudum. Bütün duyguları hissettirdi bu kitap bana. Kitabın sonunu aşamıyorum. Hâlâ şoktayım, hiç beklemiyordum. Ciddi anlamda boşluk hissettim bitince, ve bu şekilde bir son asla beklemiyordum. Yazarın dilini zaten seviyorum, başlarda hiç sarmadığı için ve sürükleyici olmadığı için puan kırdım ama onun dışında güzel bir kitaptı. VE SADECE BOŞLUK HİSSEDİYORUM.