Bu kitap hayatımda okuduğum en iyi kitaplardan birisi okumayan kalmasın herkese öneririm.. Baş karakterlerin ikisininde acı geçmişi var fakat ikisi bi araya geldikten sonra bı çoğu şeyin ustesinden geliyolar cok guzel gidiyor.Kitap cok güzel bir dille yazılmış cok begendim