·304 syf.····Okunma: 14 Ağustos 2024 11:25 Debbie'nin en sevdiğim kitaplarından birisi oldu. Konu olarakta yas ilgimi çekmiştir her zaman. Tüm karakterlerin insanda yer edinmesi çok hoşuma gitti. İçimi sıcacık eden bir kitaptı. Umutsuzluğa kapılsa da uzun ve zorlu zamanlar geçirsede bir şekilde insanın o zorlu durumun içinden çıkabileceğini ve yardımlaşmanın, paylaşmanın ne kadar önemli olduğunu görüyoruz kitabı okurken . Kitabın sonunda Roy'un ölümü hüzünlendirdi beni. Okumanızı tavsiye ederim.