Kitabı okurken, bir çok kez durdum ve kitapta anlatılanlarla bugünü karşılaştırdım. Neden bu kitabın okunması gerektiğini o anlarda anladım. Yazım dilinin sade olması ve İlyas Kara'nın çevirisi uzun zamandır kitap okumayan beni reading slump'a sokmadan tek oturuşta bitirmemi sağladı. Bence genç, yaşlı, kadın, erkek fark etmeksizin mutlaka okunması gereken bir kitap.