·124 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Ağustos 2024 10:24 Kitaptaki her bir öykü ve tabii ki önsöz keşke bu yazarı daha önce okusaymışım dedirtti. Üç öykünün her birinde Yunan tragedyası okuyormuş hissine kapıldım. Özellikle üçüncü ve son öykü Yunan tragedyası ve günümüz toksik ilişkilerini harmanlamış gibiydi. Kitaptaki öyküler abartılı yapısı itibariyle sıradanlıktan uzak ve oldukça akıcı. Okurken tiyatro sahnesindeymiş hissini sık sık yaşatıyor.