·124 syf.····Okunma: 15 Ağustos 2024 14:04 Kitabı okumaya başlamadan 1K dan bir incelemelere bakayım demiştim ama hiç inceleme yazılmamış, şimdi kitabı bitirdim ve neden inceleme yazılmadığını çok iyi anlıyorum; çünkü kitap hakkında birşey yazmayı bırakın, söylemek, hatta düşünmek bile çok zor. Sayısız imgelerle, imgelerin imgeleriyle, katman katman anlatımıyla, yer yer komik, bazen sarkastik kimi zaman da şiirsellik barındıran kitabın çok çok garip bir tat bıraktığını söyleyebilirim ancak. Olaylar, karakterler, mekanlar rüya gibi hem saçma hem mantıklı bir arkaplan barındırıyor ya da bir kez söze dökülmüş olmaları hasebiyle barındırmış bulunuyor. Zihnim bir başkasının rüyasındaki bir imgeler kavanonuzuna konup santrifüj makinesiyle traktör römorkunda bir yolculuğa çıkmış gibi şöyle bir dolanıp geldi, bir hoş oldum. Tavsiye edilir.