serinin açık ara en sağlam, en ters köşeli kitabı. dört gözle sonraki kitapları bekliyorum.( sipariş verdim ) bekliyorum da keske sonraki kitapları ithaki basmasaymis. dizgideki ve çevirideki hatalar okuma hevesini, keyfini yok ediyor neredeyse.
"boyu devrilesice" nedir tam olarak? terminus gezegeni , Yozgat ilinin çekerek köyü müdür?
Neyse maalesef ithakiden alacağız, yinede basım ve yazım hatları hariç büyüleyiciydi.asimov'dan okuduğum ilk kitaplar olması sevindirici , çünkü bilim kurgu sever olarak asimov bağımlısı oldum desem yeridir.