Guzel bir kitapti. Ama hizmetci daha iyiydi benim icin:) soluksuz bir oturusta bitirdim o ayri bir konu sadece bazı yerlerde yok artık o kadar kolay sıyrılamazsın bu işten dedigim yerler ve hizmetcinin ciktigi citaya gelmedigi icin 2 puan kirdim onun disinda guzel bir kitap