Vı, en sevdiğim yazarlardan biri. Geçmiş ve travma olaylarını çok güzel ele almasının yanı sıra okuyucuya da çok güzel yansıtıyor. Sebastian ve Sadıe'nin geçmiş ile olan kısımları çok güzel ele alınmıştı fakat tek bir şey eksik gibi hissettim. Daha uzun replikler ve geçmiş ile ilgili daha fazla olay okumak isterdim. Onun yanı sıra akıcılığı gayet yerinde idi. Aile olayını ve sevgiyi ele alması, tanışma hikayeleri vs hepsi güzel işlenmişti. Çıtır çerezlik bir romandı.