Açıkçası ben kitabı güzel olacağını düşünerek almıştım ama beğenemedim. Benim için ortalamanın altında kalan bir kitap oldu ve ana karakterin mantıksız birçok davranışı olduğu için kitabı yarıda bırakmayı bile düşündüm. Kitabın konusu dışında sayfa düzeni okumayı oldukça kolaylaştırıyor. Bu kitap gerçekten kimseye önermeyi düşünmeyeceğim bir kitap olarak aklımda kaldı ve bunun nedeninin biraz da kitabın eskiden yazılmış olmasına bağlanabileceğini düşünüyorum.