Yazar duygu durumunu aşırı gerçekçi aktarmayı başarıyor. Genç bir kızın hezeyanlarını, isyanını, acılarını derinden hissedeceksiniz.
Okurken kendinizden bir parça mutlaka bulacaksınız. Yer yer duygulanıp yer yer sinirlendiğim ama beğendiğim bi kitap oldu.