Puan vermedi·337 syf.····Okunma: 22 Ağustos 2024 16:09 Yazarın daha güzel romanlarını okudum ama bu da güzeldi. Beğenmediğim yönü ise şu:hani bir dizi izlersiniz,bir sahne oynar oynar... Sonra o sahne karakterin hayali veya rüyası olur. İşte bu kitapta bu durum çok fazla var. Yazar kaptırmış anlatıyor olayları,bir bakmışsınız en sonunda "tabi bunların hiçbirini söyleyemedi" diyor. Bunun haricinde gayet güzeldi. Yeşilçam filmi tadındaydı.