İnce hızlıca okunabilecek bir çizgi öykü.
Yazarın ve çizerinin emeğine saygı duymakla birlikte beğenmediğimi söylemek zorundayım. Çizimler yeterince olgun bir kalemden çıkmamış gibi biraz basit duruyor. Metinde de "kapa o lanet olası çeneni" biçiminde diyaloglar yer alıyor. Çevir bir eserden alınmış gibi bir yavanlık var yani. Sadece öykü nereye bağlanacak diye görmek için sonuna kadar devam ediliyor.