Kitabı aldıktan sonra acaba çok mu küçüklere yönelik bir kitap seçtim diye telaşlanmıştım ama tam aksine bu kitabın asla küçüklere yönelik olmadığını okudukça anladım. 12+ ibaresini görünce bazı şeyler yüzeysel geçilir diye düşündüysem de savaşın çirkin yanları açıkça anlatılmış. O yüzden ben en azından liseye gitmeyen çocuklara pek öneremem. Ama bu yaş karmaşası dışında kesinlikle yüreğime dokunan bir kitap oldu. Akıp gitti cümleler resmen. Kitap boyunca her sahneyi film izler gibi gözümde canlandırdım. SPOILER annesinin kızıyla alıp veremediği ne hala anlamadım. Yüzleşme sahnesi kötü değildi ama çok vurucu da değildi.