Hayat ne garip, öyle değil mi? O zamanlar acıdan öleceğimi hisseder, buna bir son vermesi için Tanrıya yalvarırdım, şimdi geriye dönüp baktığımda tüm o yaraların benim hayatım olduğunu anlıyorum. Yaralarım ol­masaydı, ben olmazdım.
Alıntı
·1 alıntı·
113 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.