·464 syf.····Okunma: 24 Ağustos 2024 17:27 Seriyi 2. Kitabı ile tamamlamış bulunmaktayım. Karina ve Malik maceralarına kaldığı yerden devam ediyor. İlk kitaba göre aksiyonu biraz hızlı iyi ilerledi. Ancak kurgusu yine beni pek tatmin etmedi. Karina ana karakter kızımız seride iyi bir karakter gelişimi gösterdi. Ama Malik baş erkek karakterimiz çok gelgitler yaşadı ve bu psikolojisi okurken beni çok yordu ve sıkıldım. Neyse 17 yaşında bir çocuk olmasına veriyorum.
Uzun bir aradan sonra fantastik türünde bir kitap okumak için öylesine aldığım kitaplardı. Öylesine de okumuş oldum.
Yazarın son sözü de ironik komikti. Yani “ne var bitti işte. Hikayenin sonu da böyleydi.” Diye ve belkiler ile bitirmesi bence hoş değil.
Çok tavsiye edebileceğim bir kısmı yok ne yazık ki.