Kitabı çok sevdim ama bunun yanında da karakterler beni çok yordu. Valentina'yı çok sevdim ama artık ön yargılarını kır yeter diye bağırmak istedim. LUCA'YA BAYILDIM. BAYILDIM. Hanımcı erkekler benim için 1-0 öndedir canım yapacak bişey yok. Valentina'ya rağmen asla ondan vazgeçmedi onun yerine de savaştı. Zaten anlaşmayı da kadından hoşlandığı için teklif etti. Yoksa kadını başka türlü elde edemezdi iş yeri prensipleri yüzünden :) Bir diz çöküp yalvarmadığı kaldı. Pardon onu da yaptı jdjdjd Aşırı kıskanç ve karısının da onu kıskanmasını ve kendisi gibi onun bağımlısı olmasını talep ediyor. Çok keyif aldığım sahnelerdi. Sadece sen benim karımsın vs çok mu fazla kullanılmıştı diyorum... Zengin patron ve asistanı kurgusu olsa da sonlarda fakirliği de tadıyoruz yine de birbirimizden kopmuyoruz tabi ndndjdjd Büyükannemiz sağolsun yine yapıyor yapacaklarını. Herkes izlediği yoldan şikayetçi olsa da başka dilden anlamıylorlar beyler fkdkkd Bu yazar ve kalemi müthiş zaten en klişe kurguları nasıl bu kadar akıcı yazıp sevdirebiliyor. Ben elimden bırakamıyorum. Her ay mutlaka seriden bir kitap okumaya devam edeceğim. Diğer kardeşleri de çok merak ediyorum
4/5