TARAF DEĞİLİM, FİLİSTİN'İN TA KENDİSİYİM.
TARAF DEĞİLİM, FİLİSTİN'İN TA KENDİSİYİM.
TARAF DEĞİLİM, FİLİSTİN'İN TA KENDİSİYİM.
TARAF DEĞİLİM, FİLİSTİN'İN TA KENDİSİYİM.
TARAF DEĞİLİM, FİLİSTİN'İN TA KENDİSİYİM.
Her zaman olduğundan daha yeni olsun öfkemiz.
Her zaman olduğundan daha diri olsun imanımız.
Her zaman olduğundan daha kavi olsun buğzumuz.
Her zaman olduğundan daha dirayetli olsun sabrımız.
Her zaman olduğundan daha bol olsun ilmimiz.
Her zaman olduğundan daha kudretli olsun pusatımız.
Devamı sizde,
Gündemi değiştirmelerine fırsat, boykotu bitirmelerine aman, bizi asırlardır asimileye devam etmelerine(sözde medeniyet üzerinden batılılaştırmalarına) mahal vermeyelim kardeşlerim.
İstanbul Borsası ile ilgili herhangi bir maksad yoktur. Bizatihi çektiğim bir fotoğraf olduğu için hoşuma gitti, ekledim... Kaldı ki, Borsa Yunanca dan bize gelen bir kelime olup; "devletin izni ve kontrolüyle belli hukuk kurallarına göre, sarraf ve tüccarlar tarafından kaydı yaptırılan para ve her çeşit menkul değerlerle standart ürünlerin fiyatlarının serbestçe teşekkülüne, alınıp satılmasına imkân verilen yerdir."
Anlayışınıza sığınıyorum😊