D. N. Archeron Kitap aşırı güzel ve akıcı yazılmıştı.Damla'ya güvenim sonsuzdu ve beni hayal kırıklığına uğratmadı 2.kitabı sabırsızlıkla bekliyorum. Eğer safe place hissetmeye ihtiyacınız varsa,hemen okuyun lütfen.
Kitap bana kısaca,karanlık yolda kendi kendime meşale,yol gösterici olabileceğimin yanı sıra,ihtiyacım olduğunda yardım istemem gerektiğini hatırlattı.
Her ne olursa olsun,yol sizinle olsun dostlar Gümüş Yürek 1Damla N. Archeron
Gümüş Yürek 1D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 20241,676 okunma