8/10
·224 syf.··
2024 7. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 26 Ağustos 2024 13:28
Kitabı okurken bazen hissettiğim şeyler için içten içe sinirlendim,kendime kızdım,İza’ya zaman zaman hak verdim.Bazen iyiliğini düşündüğümüz insanlara farkında olmadan kötülük mü yapıyoruz acaba?Annenin sonunda böyle bir şey yapacağını kitabın yarısında hissetmiştim ama o vakit gelince hazırlıklı değilmişim onu anladım.İnsan ilişkileri üzerine son zamanlarda okuduğum en iyi kitaptı. Herkese tavsiye ederim.
Iza'nın ŞarkısıMagda Szabo · Yapı Kredi Yayınları · 20245,5bin okunma
·
24 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.