·414 syf.····Okunma: 20 Ağustos 2024 23:13 · Selamlaaar
Bugün sizlerle Tan Yeri Fecir' in yorumuyla geldim. Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki ilk kitaba göre çok daha olayların içinde buluyorsunuz kendinizi. Yazarın dili o kadar akıcı ki kitabı elinizden bırakamıyorsunuz. Bu kitaba dair söyleyeceğim her şey spoiler olacağı için herhangi bir konudan bahsedemiyorum ama ne olursa olsun gözüm kapalı önericeğim nadir kitaplar arasında ve ne olursa olsun bu yazarın kitapları kendini okurken mest ediyor hayran kalmamak elde değil. Okuyun okutturun