Puan vermedi·408 syf.····Okunma: 26 Ağustos 2024 22:53 Kitabın anlatımı başta yavan geldi. Sırf içeriği merak ettiğim için okumaya devam ettim. Belli bir süreden sonra anlatımı ve içeriği ile kendini elden biraktirmadi. İnsanları dini, düşüncesi, ırkı sebebiyle katletmenin ne kadar acı ve aciz bir durum olduğunu bir daha gösterdi. Fakat tarihin tecrübesi yetmiyor. İnsanlar dün başka yerlerde bugün Türkistan'da, Filistin'de aynı tecrübeyi yaşamaya, yaşatmaya devam ediyorlar. Herkesin huzurla yaşayacağı günler asla gelmeyecek.
Kitapta dediği gibi " insanlar küçük şeylere kızıyorlarsa hayat yoluna giriyor demektir." Küçük şeylere kızacak kadar problemsiz bir yaşam dileyebilirim ancak..