Bekleyiş
Epsilon Yayınları’ndan çıkan Ot’un yazarı Keum Suk Gendry-Kım bu çizgi romanında da yine yaşanmış hikaye üzerinden devam ederek tarihe tanıklık etmektedir. Kore Savaşı’nın üzerinden 70 yıl geçmiş olmasına rağmen etkileri hala sürmektedir. O dönemi yaşayan insanların bir kısmı ölmüş; bir kısmı ise hala acısını kalbinde yaşamaktadır. Savaşta ailesini geride bırakıp kaçmak zorunda kalanlar ailelerini aramakta; yakınlarını kaybedenler ise acısını yaşamaktadır. Savaş zamanı ailesinden ayrı kalan karakterimiz senelerdir Kızıl Haç aracılığıyla ailesinden haber almaya çalışmaktadır. Bu süreç içerisinde ise yaşadıkları ve gündelik hayatında bu özlem ile başa çıkma çabasını görmekteyiz. Bir yandan karakterin geçmişteki yaşadıklarını ve hayatının şekillenişini okurken bir yandan ise şuanki yaşamını ve savaşta kaybettiğini ailesi için verdiği çabayı ve özlemini okuyoruz. Tarihe tanıklık etmek ve savaşın insanlar üzerinde yıkıcılığını ve hasretini kalbinizin derinlerinde hissetmek isterseniz okuyabileceğiniz bir çizgi roman.