Puan vermedi·96 syf.····Okunma: 27 Ağustos 2024 00:24 Öncelikle eserin adı "Kitabü't-Tevehhüm". Çok satar deyü düşündüklerinden iskeletli, kocaman fontlu bir kapak tasarımıyla başlıkta da yazan isim ile güzelim orijinal ismi değiştirmişler. Evet, uyumlu mu? Uyumlu gerekli mi? Hayır. Böylesine üçüncü sınıf bir isimli kitabı ben niye mi aldım? Çünküü elhamdülillah Hâris el-Muhâsibi'yi tanıyorum.
Ölüm, sekerat anı, berzâh ve ahiret hayatı aşamalı olarak, çokça da betimlemeli anlatılmış. Kitabı aldığım sene yani 2016'da okusaydım çok daha tesirli olacağından eminim ama arada bir silkelenmek "bismillah" diyip şevkle namaza sarılmak için okunası bir kitap.