“Alnının ortasına ateş ettim!”
Sonu baştan belliydi bu hikayenin. Kadın ateş eder ve adam ölür. Peki bu hikayenin sonu muydu, yoksa başlangıcı mı? Bir kadının uyanışı mı, yoksa sonsuz bir uykuya dalışı mı?
Büyük bir keyifle okuduğum bu kitabı kesinlikle tavsiye ederim :) Sonun baştan belli olmasına rağmen sayfalar arasında koşarcasına ilerlemek istedim. Sizlerin de benzer duyguda olacağını umuyorum. Kurguya dair detaylı düşüncelerimi paylaştığım yazıma göz atmak isterseniz linki aşağıya bırakıyorum:
medium.com/turkiyem/kitap-...
İşte Böyle OlduNatalia Ginzburg · Can Yayınları · 20222,677 okunma