Bazı eleştirmenler eksik veya tamamlanmamış bir eser gözüyle bakabilir ama benim için en unutulmaz başyapıtlardan oldu. Okuduğum süre boyunca başka hiçbir şey düşünemediğim bu kitap kesinlikle kitaplığımın rafına yerleştirsem bile zihnimi asla terk etmeyeceğini hissediyorum. Zihnimde kirâsız konakladığı için Bulgakov’u suçluyorum! <3 Usta ve Margarita