İlk 100 küsur sayfa biraz durağan olmasına rağmen yine de kitap içine çekti. Özellikle olaylar yavaş yavaş açığa vurulmaya başlanınca hadi burayı da bitireyim diye diye kitap hemen bitiyor. Hiç beklemiyordum kitabın sonunu böyle tahmin etmemiştim şaşırdım. Kitap hızlı ve akıcı, hikaye insanı sarıyor. Okuyun okutturun. Onun dışında söylemek istediğim tek şey Quincy’nin Jeff’e yazık ettiğini düşünüyorum ilişkileri açısından daha farklı daha güzel olabilirlerdi.